Opgelost door Bol.com: Verkeerd product geleverd.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 325001
Gebruiker
Marloes
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Bol.com heeft het verkeerde product geleverd. Het kan niet omgeruild worden. Ik dien zelf het product terug te sturen en krijg dan na 24 uur tot 3 dagen mijn geld en te goed van cadeau bon terug. Het product Is momenteel nog beperkt op voorraad. Als oplossing is er aangeboden dat ik nu het product bestel met een bon van bol.com 10 euro. Mijn andere cadeau bon wordt dan weer op mijn account gezet. Ik word dus verplicht om opnieuw wat te bestellen. Bol.con stuurt dus het verkeerde op maar ik mag het oplossen.

De oplossing

Product omruilen.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en we komen er zo snel mogelijk op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Marloes
    Datum
    Oke bedankt! Ik wacht het af.
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Hi Marloes,

    Vandaag heb je met Simon contact gehad en wat ik van hem begrijp is dat jullie er samen uit zijn gekomen.

    Dat is goed te horen en ik wens je alvast een fijn weekend toe.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marloes
Datum
Uiteindelijke oplossing
Super opgelost door het hoofdkantoor van Bol.com
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen