Opgelost door Bol.com: Verkeerd type Melitta Koffiezet apparaat gelevered. ( Ik krijg maar geen respons )

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122033
Gebruiker
Piet59
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Waar blijven mijn retournerings instructies??????????
Al het mogelijke uitgeprobeerd.
Het betreft bestelling 8534137750
Melitta koffiezetapparaat Aromaboy M25-wit is niet geleverd.
Contact met de externe verkoper heeft tot nu toe ook niets opgeleverd.
Ik zou me me maar melde bij Bol.com.
Van Bol.com tot nu toe ook geen reactie!!!!!!!!
Ontvangen heb ik een compleet ander apparaat van zeer matige kwaliteit namelijk de Aromaboy 1015-01.
Ik heb de doos nog niet eens hoeven uit te pakken om dit te zien.
Waarom doen ze dit.
Al dit extra werk en ook nog eens extra Retour kosten voor mijn rekening.
Wordt er niet gecontroleerd op type nummer.
Morgen wilde ik dit artikel meteen terug sturen.
Maar ik krijg per mail geen retour instructies

De oplossing

Mijn geld zonder extra kosten zo snel mogelijk terug.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Piet, wat vervelend dat het verkeerde artikel geleverd is en je geen reactie hebt gekregen op je berichten. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com
  2. Auteur
    Piet59
    Datum
    Ik heb bericht gekregen van de externe verkoper.
    All White Center.
    Ze kunnen alleen Type 1015-01 leveren.
    Ik kan het apparaat routerneren, maar dat moet ik aangeven in mijn bol.com account.
    Ik weet niet of dat nou gelukt is.
    Ze zouden ook mijn retourkosten vergoeden.
    Het apparaat gaat morgen terug.
    Maar ik blijf belangstelling houden voor het oudere type bijv.
    M25 of ook de Melitta Kza 500W Glas Aromaboy.
    Ook het type met bruine afdekplaat zoals die op jullie Website afgebeeld staat.
  3. Auteur
    Piet59
    Datum
    Ik heb mijn geld volledig terug gekregen inclusief de retourkosten.
    Verder heb ik van Bol.com een zeer mooi boeket bloemen ontvangen waar mijn moeder heel blij mee is.
    Namens mijn moeder bedankt.
    Het is toch een plus voor Bol.com.
  4. Auteur
    Piet59
    Datum
    Mijn geld heb ik terug gekregen inclusief de verzendkosten.
    Van Bol.com een zeer mooi boeket bloemen ontvangen waar mijn moeder heel blij mee is.
    Namens mijn moeder bedankt.
    En een plus voor Bol.com alsook voor klachtenkompas.nl.
    Alles is snel weer goed gekomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Piet59
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen