Opgelost door Bol.com: Verkeerde bestelling geleverd, wil nu mijn bestelde product

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 425077
Gebruiker
BlauweOlijf#841
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij bol.com (verkoper buybay) een 2e keus product besteld. Een pannenset normaal bestaande uit een koekenpan van 24 en 28cm,plus een wok. Alleen de wok ontbrak dan in deze set. Ik ben op zoek naar 24 en 28cm dus dat de wok ontbrak was geen probleem. Bij aankomst bleek er een wok en een 24cm in te zitten.
Direct een melding gemaakt en had aangeboden om de set om te ruilen voor een andere die 1malig was gebruikt. Dit wilden ze niet doen. Daarna kreeg ik een mail dat ze het dus niet wilden omruilen en dat het product als retour zou worden verwerkt en mijn betaling werd kwijtgescholden. Een dag later kreeg ik een mail of ik het toch wou retourneren. Alleen ik krijg niks terug. Ik wil gewoon een 24 en 28cm voor de prijs waar ik het voor heb besteld. En niet voor zoveel geld meer. We zijn 8 dagen verder en kom er niet uit

Gewenste oplossing

Een 28cm pan kosteloos toesturen

Of, ondanks dat ik deze set mocht houden deze retour sturen en een 24 en 28 cm kosteloos toegestuurd krijgen
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen