Klacht Bol.com: Verkeerde boek (ipv gekochte) geleverd. Het juiste boek wordt niet terstond alsnog geleverd. Klantenservice kan niets betekenen.

Martin Kentie

Op 28 december kocht ik op de website van bol.com een boek (bestelnr 8238021330, 'levertijd 3-5 werkdagen'). Op 7 januari een boek geleverd helaas niet het juiste boek., vooral jammer omdat het om een noodzakelijk schoolboek gaat. Ik bel gelijk met klantenservice, waar ik meld welk ISDN-nummer is geleverd en welk nummer geleverd had moeten worden. Uiteraard had ik dit verwacht: 'Excuus, we zullen zo snel mogelijk het goede artikel alsnog bij u leveren'. Helaas, na twee telefonische contacten, en drie mails naar 'klantenservice' ben ik eigenlijk alleen maar gewezen op de 'retourprocedure' en (citaat): Bij uw retournering kunt u aangeven dat u graag een vervangend artikel wenst te ontvangen, zodat wij na ontvangst van uw retournering alsnog het juiste artikel zullen leveren. En: "Helaas is het niet mogelijk voor ons om op uw naam een nieuwe bestelling te plaatsen"

Simpel en kort: ik wil geen nieuwe bestelling, ik wil z.s.m. het reeds gekochte geleverd krijgen! (In het vervolg ook normale, adequate klantenservice en geen verwijzingen naar prodedures en hoe ik nieuwe bestellingen kan plaatsen. Dat kan zelf ook wel. Maar: bol.com heeft een fout gemaakt, dan hoort een klantenservice het e.e,a, op te lossen).

Bol.com
    Geachte heer,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en zullen hier zo snel mogelijk op terug komen.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er per e-mail een oplossing geboden.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Martin Kentie
    Volgens een e-mail van bol.com is het boek opnieuw besteld en onderweg naar mij. Maar vooraf is inmiddels door Bol.com een nieuwe (hogere!) rekening naar mij gestuurd. Hoezo??!
    Bol.com
    Geachte heer Kentie,Na telefonisch contact heeft u een e-mail ontvangen.Heeft u nog vragen, neem dan gerust contact op zoals in de e-mail is aangegeven.Met vriendelijke groet,
    bol.com webcare team
    Martin Kentie
    De kwestie is nog niet afgehandeld. (Ik heb het reeds gekochte boek nu ontvangen, maar bij mijn bol.com-account staat nu een factuur open).