Opgelost door Bol.com: verkeerde informatie verstrek maar hier niet de verantwoording voor nemen!

de broertjes

In februari heb ik een bestelling willen plaatsen van een boek Toepoels. Dit lukte maar steeds niet. Ik heb toen gebeld met bol.com en gevraagd wat ik moest doen. Zij gaven aan dat er op mijn adres geen enkele bestelling stond en dat ik deze zelf opnieuw moest bestellen. Dit lukt niet via dit account. Hoe ik het ook probeerde, ik kwam niet in dit account. Weer gebeld met bol.com en daar geven ze aan dat zij niets konden doen en ik dan maar een andere account aan moest maken. Wederom hebben ze toen bevestigd dat er geen enkele bestelling gedaan was. Ik heb toen een andere account aangemaak & hier succesvol de bestelling op gedaan. Het boek kwam al snel, een week later nog een keer. Ik heb toen meteen gebeld met bol.com en mij is verteld dat er echt maar 1 bestelling stond. Ik heb ook meteen mijn betalingsverplichtings voldaan. Dit is ook door na de 1e en 2e herinnering bevestigd aan de telefoon. Achteraf kwamen ze met andere info & trekken hun handen er

Dat ze hun verantwoordelijkheid nemen en zorgen dat ik mijn geld terug krijg en van hun incasso maatschappij verlost ben.

Bol.com
    Beste heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groeten,
    Bol.com webcare team
    Bol.com
    Beste mevrouw Zunnebeld,Fijn dat het is opgelost.Met vriendelijke groet,
    Bol.com webcare team
    de broertjes
    Uiteindelijk opgelost! Eindelijk een medewerker die wel meedenkt & oplost.

de broertjes

Ook een klacht indienen over Bol.com?