Klacht Bol.com: Verkeerde levering

Klachtnummer
# 180315
Gebruiker
Leroy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 weken geleden een elektrisch fornuis besteld.
Ik heb een keramische fornuis gekomen ten eerste zonder stekker
Nu moet ik het terug sturen en ook nog eens zelf de kosten van het retourneren betalen
Terwijl bol.com het gratis levert en ook verkeerd levert

De oplossing

Dat de kosten van het retourneren bij bol.com ligt en graag zou ik hier een excuses en een tegemoetkoming willen hebben, omdat ik van het kastje naar de muur ben gestuurd ander halve week lang

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Leroy,

    Bedankt voor je melding. Ik wil je graag verder helpen alleen heb ik daar wat meer gegevens voor nodig. Kun je een mail sturen naar klantenservice@bol.com met daarin je bestelnummer, een vermelding van deze klacht plus mijn naam (klachtenkompas.nl + Emma). Ik kom dan zo spoedig mogelijk bij je terug.

    Vriendelijke groet,
    Emma van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen