Klacht Bol.com: Verlopen Bol.com cadeaukaart zonder datum

Klachtnummer
# 85279
Gebruiker
Fleurelientje
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een tijd geleden heb ik een cadeaukaart gekregen van Bol.com (wist niet meer wanneer). Deze heb ik bewaard. Op de kaart staat alleen dat het 3 jaar geldig is, maar niet wat de uitgiftedatum of uiterste bestedingsdatum is. Ik weet niet precies wanneer de cadeaukaart gekocht is, dus voor mij is het onmogelijk om te weten tot wanneer ik deze kaart kan gebruiken. De mogelijkheid om dit te check bleek niet te werken. Bij invoering van de kaart bij een aankoop, bleek de kaart verlopen te zijn. Ik heb Bol.com hierover gemaild en ik kreeg alleen de algemene mededeling terug dat de vorige maand kaart verlopen was en dat ik het dus niet meer kan gebruiken. Geen enkele poging om mij tegemoet te komen of mijn argumenten over cadeaukaartregels te weerleggen. Wettelijk gezien blijkt namelijk een cadeaubon zonder datum onbeperkt geldig te zijn.

De oplossing

Graag zou ik zien dat Bol.com de cadeaukaart alsnog accepteert.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,
    Vandaag hebben wij telefonisch contact gehad over de cadeaukaart.
    Met vriendelijke groet,
    Jolanda
    bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste mevrouw,Wij gaan ervan uit dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost.Met vriendelijke groet,
    bol.com
    webcare team

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen