Klacht Bol.com: Verlopen Bol.com cadeaukaart zonder vervaldatum op de kaart zelf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 430234
Gebruiker
Constantijn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vorig jaar kreeg ik van mijn werkgever een Bol.com cadeaukaart. Als ik nu probeer de kaart voor bestellingen te gebruiken, krijg ik de melding dat de kaart niet meer geldig is. Er is geen vervaldarum op de kaart zelf. Daardoor was ik niet op de hoogte dat de geldigheidsduur beperkt was. Van een medewerker van de klantenservice kreeg ik te horen dat de kaart tot 25 januari geldig was en dat hij verder met een verlopen kaart niet kon helpen. Ik vind het onterecht.

De oplossing

Ik wil de waarde van de kaart terugkrijgen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Constantijn
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen