Klacht Bol.com: Verlopen Bol.com cadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 273064
Gebruiker
JWitt
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Bol.com cadeaukaart ter waarde van 35 euro die verlopen blijkt te zijn. Hij is 23-04-2017 verlopen. Op de kaart staat geen termijn, datum of andere duidelijke vermelding dat deze slechts 3 jaar geldig zou zijn. Ik vind het eigenlijk niet acceptabel dat een kaart zonder bovengenoemde informatie kan verlopen. In een telefonisch contact met de klantenservice gaf men aan niets te kunnen doen in de vorm van een reactivering van de kaar oid.

De oplossing

reactivering of vervanging van de kaart

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Witteveen,

    Wat vervelend om te horen. We hebben uw bericht ontvangen en nemen contact met u op.

    Hartelijke groet,
    Kiki van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Johan,

    Fijn dat we elkaar even gesproken hebben, zojuist heb ik je een email gestuurd.

    Fijne dag en groet,
    Tony van bol.com
  3. Auteur
    JWitt
    Datum

    Mijn klacht is keurig opgelost. Bol.com heeft de kaart vervangen door een tegoed op mijn account. Het contact verliep klantvriendelijk en oplossingsgericht. Een advies aan Bol.com: geef uw klantenservice ruimte om dit soort zaken direct te regelen, dan is een melding en bemiddeling door consumentenbond/klantenkompas overbodig.
    Met vriendelijke groet.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JWitt
Datum
Uiteindelijke oplossing vervanging van de verlopen kaart door een tegoed op mijn Bol.com account
Status
opgelost
Beoordeling
happy