Klacht Bol.com: Verlopen Bol.com cadeaukaart

JWitt

Ik heb een Bol.com cadeaukaart ter waarde van 35 euro die verlopen blijkt te zijn. Hij is 23-04-2017 verlopen. Op de kaart staat geen termijn, datum of andere duidelijke vermelding dat deze slechts 3 jaar geldig zou zijn. Ik vind het eigenlijk niet acceptabel dat een kaart zonder bovengenoemde informatie kan verlopen. In een telefonisch contact met de klantenservice gaf men aan niets te kunnen doen in de vorm van een reactivering van de kaar oid.

reactivering of vervanging van de kaart

Bol.com
    Beste meneer Witteveen,

Wat vervelend om te horen. We hebben uw bericht ontvangen en nemen contact met u op.

Hartelijke groet,
    Kiki van bol.com
    Bol.com
    Beste Johan,

Fijn dat we elkaar even gesproken hebben, zojuist heb ik je een email gestuurd.

Fijne dag en groet,
    Tony van bol.com
    JWitt

Mijn klacht is keurig opgelost. Bol.com heeft de kaart vervangen door een tegoed op mijn account. Het contact verliep klantvriendelijk en oplossingsgericht. Een advies aan Bol.com: geef uw klantenservice ruimte om dit soort zaken direct te regelen, dan is een melding en bemiddeling door consumentenbond/klantenkompas overbodig.
    Met vriendelijke groet.

JWitt
Uiteindelijke oplossing vervanging van de verlopen kaart door een tegoed op mijn Bol.com account