Opgelost door Bol.com: Verlopen bol.com cadeaukaart

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 259817
Gebruiker
Angelfire
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een bol cadeaukaart ter waarde van 20 euro die verlopen blijkt te zijn. Hij is 02/04 verlopen. Op de kaart staat geen termijn, datum of andere duidelijke vermelding dat deze slechts 3 jaar geldig zou zijn. Mijn teleurstelling was groot toen ik bij een bestelling de melding kreeg dat deze kaart verlopen was. Bol wil mij niet tegemoet komen in de vorm van een restitutie van het verloren gegane bedrag

De oplossing

Reactivatie van de kaart op een nieuwe bon

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Nynke,

    Je bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Femke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Nynke,

    Daarnet heb ik telefonisch contact met je gehad. Ik hoop dat je tevreden bent met onze oplossing.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Angelfire
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vervangende cadeaukaart.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen