Klacht Bol.com: verlopen bon.

Klachtnummer
# 320700
Gebruiker
Rinie
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Verlopen cadeaubon.
Nergens staat een aankoopdatum. Mijn bon van 50 euro is verlopen.

De oplossing

verlengen geldigheids duur.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    De naam die bij dit bericht wordt genoemd, kan ik niet vinden op het doorgegeven adres in onze database.
    Heb je een (oud) bestelnummer dan kan ik contac met je opnemen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rina,

    Super fijn dat je je gegevens hebt doorgegeven. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Rina,

    Super fijn dat je je gegevens hebt doorgegeven. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Rina,

    Wij hebben via de mail contact gehad en heb ik u een oplossing aangeboden. Ik sluit de klacht online en ik wacht uw reactie eind september af.

    Vriendelijke groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?