Klacht Bol.com: Verlopen cadeau kaart

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 293677
Gebruiker
W. de Jong
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij het invoeren van de code kwam ik erachter dat ik 2 verlopen cadeau kaarten in bezit heb.

Op de kaarten zelf staat geen aankoop of verloop datum.

De oplossing

Dat de kaarten opnieuw geactiveerd worden. Ze zijn tenslotte eerder al betaald

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Ik heb uw gegevens kunnen vinden en heb de klacht in behandeling genomen. Wij komen zo snel mogelijk bij u terug!

    Met vriendelijke groet,

    Janneke van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
W. de Jong
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com is netjes met de klacht omgegaan. Bevestiging van de ontvangen klacht en binnen 2 dagen een reactie per mail. Dag 3 een telefoontje om uitleg te geven. Helaas bleek dat de bon al 3 jaar verlopen was en daar geen compensatie voor was
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen