Opgelost door Bol.com: Verlopen cadeaubonnen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 313740
Gebruiker
R.J.M. Hoozemans
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee oude bol.com cadeaubonnen 'onder in de la' gevonden: respectievelijk een half jaar en anderhalf jaar verlopen, elk 35 Euro.
Klanten service gebeld: Kan niks voor U doen.
Dat is dus 70 Euro erg gemakkelijk verdiend door bol.com

De oplossing

Cadeaubonnen alsnog te besteden.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Wij hebben je klacht gelezen en nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,

    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer, mevrouw,

    Bedankt voor het doorgeven van de cadeaubonnen. Ik heb hier per e-mail op gereageerd en ik verwacht dat deze klacht naar tevredenheid is opgelost.

    met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
R.J.M. Hoozemans
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com heeft de cadeaubonnen op mijn account bijgeschreven, zodat ik de volledige waarde alsnog kan besteden. Snelle en goede oplossing!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen