Opgelost door Bol.com: verlopen cadeaukaart, 25 euro foetsie.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 294681
Gebruiker
L. Khouakhi
Datum
2 reacties

Details

De klacht

verlopen cadeaubon t.w.v. 25 euro.
Tussen de spullen van mijn zieke vader, vond ik een losse cadeaukaart met de beschermlaag van de pincode nog niet weggekrast. Helaas is deze kaart verlopen volgens de website. Er staat op de cadeaukaart geen afgiftedatum en geen geldigheidsduur. Volgens bol.com heeft op de verpakking gestaan dat de geldigheid 3 jaar is, maar op de kaart zelf staat niets.

De oplossing

Ik zou graag een compensatie ontvangen voor de 25 euro die betaald is.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Bedankt voor je bericht, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist heb ik contact met u gehad via de mail en zijn we samen tot een gepaste oplossing gekomen.

    Ik ga er vanuit dat alles nu is opgelost. Mocht er nog iets zijn, dan kunt u altijd reageren op mijn e-mail, ik help u dan graag verder.

    Groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
L. Khouakhi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb het bedrag als tegoed in mijn account gekregen. Fijn dat het is opgelost, jammer dat dit via een klacht moet en niet gewoon via de klantenservice geregeld kan worden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen