Opgelost door Bol.com: Verlopen cadeaukaart

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 338951
Gebruiker
Ayla
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik wilde de cadeaukaarten van mijn werk inwisselen, maar tot mijn verbazing zijn meerdere verlopen of deels verlopen.
Het betreft ruim 60 euro aan tegoed!
Op de cadeaukaart zelf staat geen houdbaarheidsdatum aangegeven maar deze geldt duidelijk wel..

Teleurstellend zo voor de feestdagen.
Ik hoop op een passende oplossing!

De oplossing

Volledige restitutie van het verlopen cadeaukaart tegoed.

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ayla,

    Wij hebben je melding gelezen.
    Helaas kunnen wij op basis van je gegevens geen account vinden. Heb je voor ons een recent bestelnummer? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Ayla
    Datum
    8807451870 dit is een bestelnummer van mijn account maar is niet heel recent meer. Kun je er wat mee?
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Ayla,

    Bedankt voor het doorgeven van een bestelnummer. We nemen zo snel mogelijk contact met je op om dit te bespreken.

    Met vriendelijke groet,
    manon van bol.com
  4. Auteur
    Ayla
    Datum
    Ben op gebeld door een medewerker van bol.com die me 50 euro tegoed heeft teruggeven uit coulance. Helaas niet het hele bedrag maar ben er wel blij mee dat er mee wordt gedacht en bovendien binnen 24 uur al is opgelost!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ayla
Datum
Uiteindelijke oplossing
50 euro tegoed terug gekregen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen