Klacht Bol.com: Verlopen cadeaukaart bol.com
Details
De klacht
Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn werkjubileum 10 cadeaubonnen van bol.com gekregen met een waarde van 100 euro per stuk. Ik heb 4 kaarten direct verzilverd en de andere kaarten bewaard voor als ik weer een grote aankoop wilde doen. Tot mijn verbazing was de bon niet meer geldig.Een bon van de kaarten heb ik niet, maar ik weet dat hier geen vervaldatum op staat. Er staat alleen een uitgiftedatum op. Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de medewerker gaf aan de situatie ook echt vervelend te vinden. Hij heeft extra navraag gedaan maar moest uiteindelijk toch mededelen dat hij niks voor me kon doen. Ik heb zelfs een boetebedrag voorgesteld zodat ik toch nog gebruik zou kunnen maken van een deel van het bedrag, ook hier kon niet aan meegewerkt worden.
Bij een bedrag van 20 euro zou ik het verlies nemen. Maar 600 euro is toch echt een hoop geld. Hoe lossen we dit op?
De oplossing
Verlenging van de geldigheid cadeaukaarten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.