Klacht Bol.com: Verlopen cadeaukaart bol.com

MKJG

Een aantal jaar geleden heb ik voor mijn werkjubileum 10 cadeaubonnen van bol.com gekregen met een waarde van 100 euro per stuk. Ik heb 4 kaarten direct verzilverd en de andere kaarten bewaard voor als ik weer een grote aankoop wilde doen. Tot mijn verbazing was de bon niet meer geldig.

Een bon van de kaarten heb ik niet, maar ik weet dat hier geen vervaldatum op staat. Er staat alleen een uitgiftedatum op. Ik heb contact gezocht met de klantenservice. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de medewerker gaf aan de situatie ook echt vervelend te vinden. Hij heeft extra navraag gedaan maar moest uiteindelijk toch mededelen dat hij niks voor me kon doen. Ik heb zelfs een boetebedrag voorgesteld zodat ik toch nog gebruik zou kunnen maken van een deel van het bedrag, ook hier kon niet aan meegewerkt worden.

Bij een bedrag van 20 euro zou ik het verlies nemen. Maar 600 euro is toch echt een hoop geld. Hoe lossen we dit op?

Verlenging van de geldigheid cadeaukaarten.

Bol.com
    Beste MKJG,

Dank voor je bericht. Vanaf aankoopdatum is de cadeaukaart drie jaar geldig. Dit staat vermeld op de achterzijde van het karton waar de cadeaukaart op is geplakt. Ook staat er op de cadeaukaart een verwijzing naar de voorwaarden. Bij de voorwaarden heb je een saldochecker en een geldigheidschecker.

Sheriva van Bol.com

MKJG
Er is geen oplossing geboden. Erg jammer en teleurstellend van bol.com! Bij de klantenservice vertellen ze wel dat ze onderzoek doen naar hoe vaak het voorkomt dat cadeaukaarten verlopen en dat ze hier iets aan willen doen. Maar ze zijn niet bereid om nu te kijken wat ze voor mij kunnen betekenen. Ze zijn mij en mijn bedrijf als klant kwijt. En ik ga informeren bij mijn rechtsbijstandverzekering of er nog mogelijkheden zijn.

Ook een klacht indienen over Bol.com?