Opgelost door Bol.com: Verlopen cadeaukaart onterecht?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 317701
Gebruiker
Ponsioen1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op een gekregen cadeaukaart staat geen uitgiftedatum. Pas bij het invoeren van de pincode blijkt de kaart 2,5 week geleden verlopen te zijn. Blijkbaar had de gever de kaart al een paar maanden in bezit. De kaart van 15,00 euro is dus waardeloos. Voor mijn dochter, die de kaart had gekregen, een groot bedrag. Volgens Bol.com is er geen coulanceregeling.

Wat vreemd is, is dat het bedrag met pen op de kaart is geschreven, maar de uitgiftedatum niet. Is het niet verplicht om de datum op de kaart te zetten?

De oplossing

Verlenging van de inlevertermijn.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Best,

    Dit bericht staat in ons lijstje om verwerkt te worden. deze week nog wordt er contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Ponsioen1
    Datum
    Alvast hartelijk bedankt. Ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen.

  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Astrid,

    Vandaag heb ik je een e-mail gestuurd met goed nieuws.

    Met vriendelijk egroet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ponsioen1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen