Opgelost door Bol.com: verlopen cadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 159987
Gebruiker
Christa
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Een tijd geleden heb ik een cadeaukaart gekregen van Bol.com (weet niet meer wanneer). Op de kaart staat niet wat de geldigheidsduur, uitgiftedatum of uiterste bestedingsdatum is. Ik weet niet precies wanneer de cadeaukaart gekocht is, dus voor mij is het onmogelijk om te weten tot wanneer ik deze kaart kan gebruiken. Toen ik een bestelling wilde plaatsen en mijn cadeaukaart wilde gebruiken, bleek de kaart verlopen te zijn. Ik heb Bol.com hierover gemaild. Ik kreeg een antwoord wat er op neer komt dat ik maar gelijk mijn cadeaukaart moet besteden omdat ik dan kan zien wat de geldigheidsdatum is. Volgens Bol.com staat de vervaldatum ook duidelijk weergegeven op de kartonnen omslag en kassabon. Maar ja, ik heb geen kassabon of omslag omdat de kaart op een ander cadeau geplakt was. Ik heb vermeld dat wettelijk gezien de kaart onbeperkt geldig is maar daar wordt niet op gereageerd. Geen tegemoetkoming helemaal niets.

Gewenste oplossing

Een nieuwe cadeaukaart met dezelfde waarde.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Christa,

    We nemen je melding in behandeling en er zal zo spoedig mogelijk iemand contact met je opnemen.

    Groet, Floor van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Christa,

    We hebben elkaar gesproken en alles is opgelost.
    Alvast een fijn weekend!

    Groet, Floor van bol.com
  3. Auteur
    Christa
    Datum
    Na twee prettige telefoongesprekken met Floor is mijn klacht binnen 2 dagen opgelost. Omdat mijn cadeaukaart nog niet zo lang verlopen was (december 2015) heb ik in mijn account een nieuwe gekregen met dezelfde waarde. Het enige minpuntje vind ik dat ik eerst een klacht moet indienen via klachtenkompas voordat het opgelost werd en dat het niet rechtstreeks via mailcontact kon.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen