Opgelost door Bol.com: verlopen cadeaukaart

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 197261
Gebruiker
Buks
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Twee cadeaukaarten van de bol.com. Blijken beide verlopen te zijn (1 maand en een paar dagen). Op de kaarten staat geen uitgiftedatum, waardoor ik in de gaten had dat de 3 jaar geldigheid al voorbij was.
Volgens de klantenservice zou er een bon bij de cadeaukaart moeten zitten, die zit er niet bij (immers cadeau gekregen). Ze kunnen verder niets voor me doen.
Het gaat om in totaal 25 euro, wat wel betaald is, maar waar niets voor is gekocht.

De oplossing

Alsnog accepteren van de cadeaukaarten of andere passende oplossing.
Advies aan bedrijf: cadeaukaarten onbeperkt geldig maken of een uitgiftedatum op de kaart zetten.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Albertina,

    Jouw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Albertina,

    Vorige week hebben wij contact gehad via e-mail en heb je een nieuwe cadeaubon ontvangen. Bij deze sluit ik de case.

    Met vriendelijke groet,
    Roos van bol.com
  3. Auteur
    Buks
    Datum
    Bol.com heeft een nieuwe cadeaubon uitgereikt.
    Heel fijn!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Buks
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy