Opgelost door Bol.com: Verlopen cadeaukaarten Bol.com zonder uitgifte- en vervaldatum kunnen niet verlengd worden.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332552
Gebruiker
J.C. Kroeskamp-Lijster
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een aantal jaren geleden hebben wij (mijn man en ik) cadeaukaarten gekregen van Bol.com. Toen we deze kaarten afgelopen week wilden verzilveren, bleken ze kaarten tot onze verbazing verlopen te zijn...
Wij hebben meteen contact opgenomen met Bol.com om ze vriendelijk te verzoeken de cadeaukaarten te verlengen, zodat we ze alsnog konden gebruiken.
Zij gaven ons echter te kennen dat dat niet meer kon, omdat de kaarten verlopen waren. Op ons argument dat er op de kaarten geen uitgifte- of vervaldatum stond, stelden zij dat die te vinden was op de aankoopbon...
Wij hebben deze kaarten echter GEKREGEN en hebben geen beschikking over een aankoopbon. In dat geval zou de kaarten dan toch 5 jaar geldig moeten zijn? Bol.com wil echter nergens van weten en blijft stellen ons niet te kunnen helpen.
Als ik iemand iets cadeau geef, geef ik ook niet de aankoopbon erbij...
Wij voelen ons echt bestolen! Hopelijk kunt u ons helpen.

De oplossing

De cadeaukaarten verlangen, zodat we ze alsnog kunnen gebruiken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Diane,
    |
    Vandaag heb ik je gebeld, je voicemail ingesproken en een e-mail gestuurd.

    Dit bericht sluit ik.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.C. Kroeskamp-Lijster
Datum
Uiteindelijke oplossing
Vergoeding van de verlopen kaarten!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen