Opgelost door Bol.com: Verlopen cadeaukaarten

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 282327
Gebruiker
LL94
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Mijn cadeaukaarten waar samen nog 95 euro op staat zijn verlopen.
Op beide kaarten staan zowel geen datum als een geldigheidsduur.

Gewenste oplossing

Compensatie van verloren gaande 95 euro.
Geboden oplossing
Bol.com heeft mijn klacht heel keurig afgehandeld. Een vriendelijke medewerkster belde me om alles te bespreken en om aan te geven dat ik het bedrag vergoed krijg. Oplossing: Een nieuwe cadeaukaart met een geldigheidsduur van 3 jaar.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact u opgenomen.

    Met vriendelijke groet,
    Milly van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    LL94
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Lisan,

    Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bedankt voor het fijne gesprek. Heel veel koopplezier tijdens je eerst volgende bestelling.

    Met vriendelijke groet,
    Mina van bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen