Mijn cadeaukaarten waar samen nog 95 euro op staat zijn verlopen. Op beide kaarten staan zowel geen datum als een geldigheidsduur.
Gewenste oplossing
Compensatie van verloren gaande 95 euro.
Geboden oplossing
Bol.com heeft mijn klacht heel keurig afgehandeld. Een vriendelijke medewerkster belde me om alles te bespreken en om aan te geven dat ik het bedrag vergoed krijg.
Oplossing: Een nieuwe cadeaukaart met een geldigheidsduur van 3 jaar.
Status
opgelost
Beoordeling
5 reacties
Auteur
Bol.com
Datum
Beste klant,
Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact u opgenomen.
Met vriendelijke groet, Milly van bol.com
Auteur
Bol.com
Datum
Beste klant,
Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact u opgenomen.
Met vriendelijke groet, Milly van bol.com
Auteur
Bol.com
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
LL94
Datum
Privé
Privé bericht
Deze reactie is verborgen
Auteur
Bol.com
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste Lisan,
Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bedankt voor het fijne gesprek. Heel veel koopplezier tijdens je eerst volgende bestelling.
Met vriendelijke groet, Mina van bol.com
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Bol.com?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.