Opgelost door Bol.com: Verlopen waardebon

content Opgelost
The hippy

Waardebon op bol.com van €10 op 1-1-2018 ineens niet meer geldig. Geen bericht van bol.com gehad dat er een geactiveerde bon op mijn account aan het verlopen was. Melding gedaan. Ze willen €5 in hun eigen zak steken en mij een bon van €5 geven. Koop nooit meer een bol.com waardebon. Belachelijk dat ze überhaupt verlopen.

Gewoon weer activeren die kaart
Ik heb van bol.com weer een nieuwe bon gekregen ter waarde van €10 gekregen ( al blijft het raar dat ze verlopen en dat je geen bericht krijgt dat ze dreigen te verlopen )

Bol.com
    Beste klant,

Op basis van uw bericht heb ik uw gegevens teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Op 23 januari 2018 heb ik u een mail gestuurd om een oplossing voor de situatie met uw verlopen cadeaubon te bespreken. Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Ik sluit hierbij de klacht. Mocht u nog een reactie willen geven, dan adviseer ik u om te reageren op mijn e-mail van 23 januari 2018. Alvast bedankt.

Groet,
    Imro
    bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?