Opgelost door Bol.com: Verlopen waardebon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 289781
Gebruiker
The hippy
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Waardebon op bol.com van €10 op 1-1-2018 ineens niet meer geldig. Geen bericht van bol.com gehad dat er een geactiveerde bon op mijn account aan het verlopen was. Melding gedaan. Ze willen €5 in hun eigen zak steken en mij een bon van €5 geven. Koop nooit meer een bol.com waardebon. Belachelijk dat ze überhaupt verlopen.

De oplossing

Gewoon weer activeren die kaart

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Op basis van uw bericht heb ik uw gegevens teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Op 23 januari 2018 heb ik u een mail gestuurd om een oplossing voor de situatie met uw verlopen cadeaubon te bespreken. Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.

    Ik sluit hierbij de klacht. Mocht u nog een reactie willen geven, dan adviseer ik u om te reageren op mijn e-mail van 23 januari 2018. Alvast bedankt.

    Groet,
    Imro
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
The hippy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb van bol.com weer een nieuwe bon gekregen ter waarde van €10 gekregen ( al blijft het raar dat ze verlopen en dat je geen bericht krijgt dat ze dreigen te verlopen )
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen