Opgelost door Bol.com: Verlopen waardebon

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 289781
Gebruiker
The hippy
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Waardebon op bol.com van €10 op 1-1-2018 ineens niet meer geldig. Geen bericht van bol.com gehad dat er een geactiveerde bon op mijn account aan het verlopen was. Melding gedaan. Ze willen €5 in hun eigen zak steken en mij een bon van €5 geven. Koop nooit meer een bol.com waardebon. Belachelijk dat ze überhaupt verlopen.

Gewenste oplossing

Gewoon weer activeren die kaart
Geboden oplossing
Ik heb van bol.com weer een nieuwe bon gekregen ter waarde van €10 gekregen ( al blijft het raar dat ze verlopen en dat je geen bericht krijgt dat ze dreigen te verlopen )
Status
opgelost
Beoordeling
content

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Op basis van uw bericht heb ik uw gegevens teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

    Vriendelijke groet,

    Charlotte van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Op 23 januari 2018 heb ik u een mail gestuurd om een oplossing voor de situatie met uw verlopen cadeaubon te bespreken. Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.

    Ik sluit hierbij de klacht. Mocht u nog een reactie willen geven, dan adviseer ik u om te reageren op mijn e-mail van 23 januari 2018. Alvast bedankt.

    Groet,
    Imro
    bol.com

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen