Opgelost door Bol.com: Verlopen waardebon

content Opgelost
The hippy

Waardebon op bol.com van €10 op 1-1-2018 ineens niet meer geldig. Geen bericht van bol.com gehad dat er een geactiveerde bon op mijn account aan het verlopen was. Melding gedaan. Ze willen €5 in hun eigen zak steken en mij een bon van €5 geven. Koop nooit meer een bol.com waardebon. Belachelijk dat ze überhaupt verlopen.

Gewoon weer activeren die kaart

Bol.com
    Beste klant,

Op basis van uw bericht heb ik uw gegevens teruggevonden. Er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Vriendelijke groet,

Charlotte van bol.com
    Bol.com
    Beste klant,

Op 23 januari 2018 heb ik u een mail gestuurd om een oplossing voor de situatie met uw verlopen cadeaubon te bespreken. Helaas heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.

Ik sluit hierbij de klacht. Mocht u nog een reactie willen geven, dan adviseer ik u om te reageren op mijn e-mail van 23 januari 2018. Alvast bedankt.

Groet,
    Imro
    bol.com

The hippy
Ik heb van bol.com weer een nieuwe bon gekregen ter waarde van €10 gekregen ( al blijft het raar dat ze verlopen en dat je geen bericht krijgt dat ze dreigen te verlopen )

Ook een klacht indienen over Bol.com?