Opgelost door Bol.com: Verschrikkelijke, slechte klantenservice

content Opgelost
Elif

Verschrikkelijk. Die contacten via live chat is echt ongelovelijk. Ik zit al een week achter een pakketje aan, dan wordt er een onderzoek gedaan door de verzender zeggen ze , dan wordt t opnieuw bevestigd. Kreeg net een af andere Noah die zeht dat de collega niet goed zat, en dat ze helemaal geen onderzoek kunnen starten. Maar dat bol dat zelf moet doen en dat ik nu weer 5 werkdagen moet wachten tot de onderzoek voorbij is. En dan durft ze me nog te zeggen dat ik niet zelf contact hoef op ye nemen omdat dat niet de proces zal versnellen. Wat een asociale mensen daar. Ik bestel wel wekelijks daar bij hun, en dit zorgt ervoor dat ik vaker eerder naar de concurrent zal gaan omdat je daar beter met de problemen wordt geholpen.

Ik wil dat de artikel geannuleerd wordt, en dat mijn factuur komt te vervallen. Zo simpel is het. Verder zou ik het fijn vinden als ik een tegoedbon kon krijgen voor dat asociale gedrag achter de computer van die mensen daar. Dit is al de tweede keer dat ik zo iets mee maak mer bol.com. Ik bestel er bijna alles, en dan krijg je dit.

Elif

Ook een klacht indienen over Bol.com?