Opgelost door Bol.com: Vervaldatum op kaart aangeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 333836
Gebruiker
hollebollejan
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb twee Bol cadeaukaarten van 10 euro welke zijn verlopen dit staat nergens op de kaart vermeld mag dit zomaar.

De oplossing

Opnieuw opwaarderen kaarten

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Dit bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Ik heb je melding in behandeling genomen en je een e-mail gestuurd. Ik hoop dat ik daar een reactie op krijg zodat ik je verder kan helpen.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  3. Auteur
    hollebollejan
    Datum
    Bedankt voor de oplossing voor mijn verlopen cadeau kaarten. Deze zijn opnieuw opgewaardeerd en weer 3 jaar geldig. Zolang heb ik niet gewacht direct bij Bol een Airfryer besteld, nogmaals bedankt voor de snelle oplossing.
    Jan

Uiteindelijke oplossing

Auteur
hollebollejan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen