Klacht Bol.com: Verzendingen zijn ergens en niemand weet waar.. Fijn een verjaardags kadootje die niet te vinden blijkt...

Klachtnummer
# 119351
Gebruiker
Di Maggio
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 18-06-2015 een bestelling gedaan voor een verjaardagsfeestje op 20-07-2015 lijkt mij toch redelijk ver genoeg van tevoren... 4 artikelen in backorder zouden 13-07-2015 geleverd worden volgens BOL.COM Die dag gekeken op de site van BOL.COM en er stond dat het in het sorteercentrum was, das mooi... Niet dus s'avonds stond dit er nog... Nou had ik gehoord van de staking bij POSTNL dus dat kon gebeuren... Toen de 16de dit er nog stond ben ik gaan bellen met BOL.COM, had ik dit maar niet gedaan.... De jongeman aan de telefoon zou de artikelen als retour boeken en nieuwe verzenden, omdat als een pakketje zolang in het sorteer centrum blijft hangen er "iets" verkeerd mee is. Ik vertrouw hierop dat dat waar is, vervolgens gaat het fout dat hij van een order niet had gezien dat het 2 X dat artikel was en hij maar een X had gekozen voor retour... Of ik het artikel zelf nogmaals wil bestellen op de site, wat ik weigerde omdat ik alles al betaald had met iDEAL. Lekker ruimte is op verder...

De oplossing

Het moet gewoon geleverd worden, andere bedrijven hebben ook de DPD en DHL ingeschakeld voor het probleem bij POSTNL...

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hi Francesco,

    We hebben je melding ook binnengekregen via een ander platform. Mijn collega neemt vandaag contact met je op.

    Het spijt mij dat je artikelen nog niet zijn bezorgd.

    Groeten,
    Marieke van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen