Opgelost door Bol.com: voel met onbeschofd behandeld

content Opgelost
Groningen

Na meerdere malen gemaild te hebben met Bol.com over problemen met mijn creditcard het laatste halfjaar: de ene keer wordt ie wel geaccepteerd, de andere keer niet, soms wordt ie zgn. geaccepteerd (ik krijg bericht dat de bestelling in orde is, van de bank en Bol.com) maar het pakje komt niet, de bestelling is opeens toch geannuleerd. Zo van: zoek het zelf maar uit. De helpdesk kan niks vinden, het ligt dus blijkbaar aan mij. Ik krijg zelfs het idee dat ik maar wat verzin. Ik krijg een vaag verhaal waarin ik behoorlijk beledigd wordt. Namelijk oa het volgende: "De reden voor deze weigeringen is dat ons systeem bepaalde risico’s heeft gesignaleerd bij de betaling. Hierom konden we de betaling helaas niet accepteren en wordt er gevraagd om met een andere betaalmethode te betalen. Meerdere oorzaken kunnen deze foutmelding zichtbaar maken en zijn allemaal ingesteld ter veiligheid voor de klant". Ik ben heel wat jaren klant en heb nooit betaalproblemen gehad. Dit verklaart ook niet dat de kaart de ene keer wel en de andere keer niet geaccepteerd wordt. Ik ben gewoon tot op het bot beledigd en zeer boos (hou het netjes) en overweeg ernstig mijn lidmaatschap opzeggen.

Zorgen dat ik met cc kan betalen en excuses zouden ook fijn zijn

Bol.com
    Beste W.R. Warmolts,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.

Natalya van bol.com

Groningen
kan nog steeds niet met creditcard betalen, maar het is netjes afgehandeld.

Ook een klacht indienen over Bol.com?