Opgelost door Bol.com: voel met onbeschofd behandeld

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576593
Gebruiker
Groningen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na meerdere malen gemaild te hebben met Bol.com over problemen met mijn creditcard het laatste halfjaar: de ene keer wordt ie wel geaccepteerd, de andere keer niet, soms wordt ie zgn. geaccepteerd (ik krijg bericht dat de bestelling in orde is, van de bank en Bol.com) maar het pakje komt niet, de bestelling is opeens toch geannuleerd. Zo van: zoek het zelf maar uit. De helpdesk kan niks vinden, het ligt dus blijkbaar aan mij. Ik krijg zelfs het idee dat ik maar wat verzin. Ik krijg een vaag verhaal waarin ik behoorlijk beledigd wordt. Namelijk oa het volgende: "De reden voor deze weigeringen is dat ons systeem bepaalde risico’s heeft gesignaleerd bij de betaling. Hierom konden we de betaling helaas niet accepteren en wordt er gevraagd om met een andere betaalmethode te betalen. Meerdere oorzaken kunnen deze foutmelding zichtbaar maken en zijn allemaal ingesteld ter veiligheid voor de klant". Ik ben heel wat jaren klant en heb nooit betaalproblemen gehad. Dit verklaart ook niet dat de kaart de ene keer wel en de andere keer niet geaccepteerd wordt. Ik ben gewoon tot op het bot beledigd en zeer boos (hou het netjes) en overweeg ernstig mijn lidmaatschap opzeggen.

De oplossing

Zorgen dat ik met cc kan betalen en excuses zouden ook fijn zijn

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste W.R. Warmolts,

    Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met meer informatie.

    Met vriendelijke groet,
    Natalya van bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Groningen
Datum
Uiteindelijke oplossing
kan nog steeds niet met creditcard betalen, maar het is netjes afgehandeld.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen