Klacht Bol.com: Voor 23:00 besteld, nooit geleverd

Klachtnummer
# 123312
Gebruiker
bommen88
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vrijdag 7-8 een bestelling gedaan bij Bol.com, een artikel waarbij aangegeven werd dat als het voor 23:00 besteld zou zijn het de dag erna binnen zou zijn. Als verzendmethode gekozen voor Kiala, omdat ik de dag erna niet de hele dag thuis zou zijn en het pakket wel nodig had (verjaardagscadeau voor die avond).
We zijn ondertussen bijna een week verder en het pakket is nog steeds niet aangekomen, PostNL geeft zelfs aan dat ze het pakket nooit ontvangen hebben.
Inmiddels heb ik twee keer met de klantenservice aan de lijn gehangen, beide keren afgescheept met "het kan tot 4 werkdagen duren alvorens een pakket aankomt".
Ik ben uiterst ontevreden over hoe dit verloopt, een opmerking als "voor 23:00 besteld, morgen in huis" schept een verwachting waar mensen vanuit gaan. Omdat het om een verjaardagscadeau ging ben ik genoodzaakt geweest haastig een alternatief cadeau te kopen, terwijl ik degene dit cadeau had toegezegd.

De oplossing

Graag zou ik het product alsnog ontvangen, met een compensatie voor het ongemak. Allereerst heb ik door jullie niet mijn beloofde cadeau kunnen geven, en daarnaast heb ik mij in de afgelopen week meermaals moeten inzetten om het product misschien alsnog te krijgen.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Hoi Bart, ik begrijp dat dat erg vervelend is. Ik heb je gegevens in ons systeem gevonden en er neemt zo spoedig mogelijk iemand contact met je op om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Michelle webcare bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen