Klacht Bol.com: Voor 23:00 besteld, nooit geleverd
Details
Klacht
Vrijdag 7-8 een bestelling gedaan bij Bol.com, een artikel waarbij aangegeven werd dat als het voor 23:00 besteld zou zijn het de dag erna binnen zou zijn. Als verzendmethode gekozen voor Kiala, omdat ik de dag erna niet de hele dag thuis zou zijn en het pakket wel nodig had (verjaardagscadeau voor die avond).We zijn ondertussen bijna een week verder en het pakket is nog steeds niet aangekomen, PostNL geeft zelfs aan dat ze het pakket nooit ontvangen hebben.
Inmiddels heb ik twee keer met de klantenservice aan de lijn gehangen, beide keren afgescheept met "het kan tot 4 werkdagen duren alvorens een pakket aankomt".
Ik ben uiterst ontevreden over hoe dit verloopt, een opmerking als "voor 23:00 besteld, morgen in huis" schept een verwachting waar mensen vanuit gaan. Omdat het om een verjaardagscadeau ging ben ik genoodzaakt geweest haastig een alternatief cadeau te kopen, terwijl ik degene dit cadeau had toegezegd.
Gewenste oplossing
Graag zou ik het product alsnog ontvangen, met een compensatie voor het ongemak. Allereerst heb ik door jullie niet mijn beloofde cadeau kunnen geven, en daarnaast heb ik mij in de afgelopen week meermaals moeten inzetten om het product misschien alsnog te krijgen.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.