Klacht Bol.com: Vordering voor product welke ik nooit ontvangen heb

Aylinverburg

Een massageroller bij jullie besteld in juni, nooit ontvangen. Inmiddels tig mailwisselingen erover en toch betalingsherinneringen sturen. In de laatste communicatie met jullie bevestigen jullie notabene het artikel te hebben geannuleerd en wat denk je? Gisteren krijg ik voor die freaking 9,50 euro een vordering. Vervolgens zet ik het op facebook en zeggen jullie het volgende:We hebben het voor je nagekeken, Aylin. Helaas kunnen we nu niks voor je doen. We vinden het erg vervelend hoe het gelopen is. We raden je aan om contact op te nemen met het incassobureau. We hopen dat zij je verder kunnen helpen nadat je het verhaal hebt uitgelegd en dat het snel opgelost wordt.

Dit kan dus niet! Het incassobureau heeft een opdracht vanuit bol.com nodig om het te stoppen. Dit kan ik niet zelf als klant.

Ik eis nu een oplossing van jullie.

Het stoppen van de incasso

Bol.com
    Beste Aylin,

We gaan voor je uitzoeken hoe het proces is verlopen en wat we nog voor je kunnen doen. We komen er zo snel mogelijk bij je op terug.

Groet, Jade van bol.com
    Bol.com
    Beste Aylin,

Van Karin begrijp ik dat jullie contact hebben gehad en dat jouw klacht naar tevredenheid is opgelost.

Fijn!

Joalnda van bol.com
    Aylinverburg
    Het is nog helemaal niet opgelost en ik krijg Karin ook niet meer te pakken. Er zou een voorstel gedaan worden en dat voorstel heb ik nog niet ontvangen.