Opgelost door Bol.com: Vreselijke service en geen manieren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 449032
Gebruiker
Shaz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Overzicht Reviews Over Trustpilot
bol.com Logo
bol.com
Reviews 27.659 • Gemiddeld
3,5 ster: Gemiddeld
Reviews
Uitstekend 60%
Goed 18%
Gemiddeld 4%
Slecht 4%
Zeer slecht 14%
Filter op:
Nandlal
1 review
1 ster: zeer slecht
2 minuten geleden
ZEER ONTEVREDEN
ZEER ONTEVREDEN
Een sfeerhaard bestelt bij bol.com op 26 mei. Op de site staat er bezorgen op 28 mei. Geen track en trace geen bevestiging v d aankoop bij partner Patioliving. Chat ik 28 mei middag met bol.com zekere Zoë zegt ze dat patioliving zegt dat er een storing is bij postnl. Vand 29 mei Nog steeds geen track en trace, chat ik op bol.com met Tamara zegt ze nooit storing geweest. Bel ik patioliving zegt die t zelfde. Bel ik nr bol.com, zeer onbeschofte heer , belt met patioliving en zegt er is iets mis met de verzending en heb t pas 3 juni in huis. Waarom schrijven jullie op jullie idiote website bezorgen na 1 dag???? En belt hij gewoon af!!! Ik ben nog niet klaar met jullie. Ik dien een klacht in tegen patioliving en tegen bol.com bij t consumentenbond en alle andere instanties. Mevr R.Nandlal

De oplossing

Ik wil een goede vergoeding hiervan en excuses van beide partijen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Shaz
Datum
Uiteindelijke oplossing
een vergoeding en terug betaling
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen