Opgelost door Bol.com: Vriezer niet geleverd op vermelde datum

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111844
Gebruiker
rem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Vriezer besteld, woensdag besteld voor elf uur s' avonds, zou de volgende dag geleverd worden. Dag vrij genomen, niemand op komen dagen.
Gebeld, zou de volgende dag geleverd worden, weer vrij genomen.
Weer niemand op komen dagen, terwijl er duidelijk werd gezegd dat er iemand zou komen. Weer gebeld, zou terug gebeld worden niet gebeurd. Zelf weer gebeld.
Kreeg het nr van post.nl, gebeld. De vriezer komt nu aanstaande maandag als het goed is.
Ik vind dit absoluut niet netjes, er mag wel wat iets tegenover staan.
Dus bol.com ik hoor het wel.
3207 pb - 30 - verweij

De oplossing

Mag bol.com zelf verzinnen.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer verweij,Hartelijk dank voor uw melding. Wij hebben deze in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer Verweij,Zojuist heb ik u gebeld, maar geen gehoor gekregen. Ik heb u daarom met een e-mail op de hoogte gesteld van een passende oplossing.Groeten,
    Marieke van bol.com
  3. Auteur
    rem
    Datum
    Erg netjes afgehandeld door Bol.com. Top!!!
    Heb nooit problemen gehad met Bol.com.
    Ondanks dit " kleine" incident blijf ik het een goede winkel vinden.
    Grote pluim!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
rem
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen