Klacht Bol.com: vrijdag 28 december 5 tal producten besteld zou de volgende dag binnen zijn.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86669
Gebruiker
Skooistra
Datum
5 reacties

Details

De klacht

KLACHT Vrijdagmiddag 28 november heb ik producten bij bol.com besteld, vooral omdat ik het dan de volgende dag nog in huis zou krijgen. In de bevestigingsmail staat ook duidelijk dat de dag van bezorging 29 november zou zijn. ik heb heb dingen verzet om thuis te zijn om het pakket te ontvangen. maar geen pakket

Een pakketje dat er langer dan 2 dagen over doet zou keer voor kunnen komen, maar Zeker niet na de belofte dat het de volgende dag bezorgd zal worden.

nu zijn we onderhand 2 december en ik heb nog niks ontvangen.
en bij de track & trace staat nog steeds dat postnl nog niks ontvangen heeft van bol.com

1 van die artikelen zou later verzonden worden. en de rest de volgende dag!!
(vidaXL Accessoire voor compressor Oprolbare persluchtslang 30m)

De oplossing

Ik wil graag zowiezo voor zaterdag 6 december alle producten binnen hebben!
en een vergoeding voor de belkosten, en een vergoeding voor niet houden aan afspraak!!



5 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,WIj hebben uw melding in behandeling genomen. Binnen vijf werdagen wordt u door ons geinformeerd over een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,
    Onlangs hebben wij u per e-mail geïnformeerd en een oplossing geboden.
    Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
  3. Auteur
    Skooistra
    Datum
    afgehandel maar met volgend probleem !
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste meneer/mevrouw,
    U geeft aan dat deze klacht is afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een nieuwe klacht in te dienen en daarbij het betreffende bestelnummer en probleem te vermelden? Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Met vriendelijke groet,
    Marieke van bol.com
  5. Auteur
    Skooistra
    Datum
    Opgelost met veel gedonder

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Skooistra
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen