Klacht Bol.com: vrijdag 28 december 5 tal producten besteld zou de volgende dag binnen zijn.

Skooistra

KLACHT Vrijdagmiddag 28 november heb ik producten bij bol.com besteld, vooral omdat ik het dan de volgende dag nog in huis zou krijgen. In de bevestigingsmail staat ook duidelijk dat de dag van bezorging 29 november zou zijn. ik heb heb dingen verzet om thuis te zijn om het pakket te ontvangen. maar geen pakket

Een pakketje dat er langer dan 2 dagen over doet zou keer voor kunnen komen, maar Zeker niet na de belofte dat het de volgende dag bezorgd zal worden.

nu zijn we onderhand 2 december en ik heb nog niks ontvangen.
en bij de track & trace staat nog steeds dat postnl nog niks ontvangen heeft van bol.com

1 van die artikelen zou later verzonden worden. en de rest de volgende dag!!
(vidaXL Accessoire voor compressor Oprolbare persluchtslang 30m)

Ik wil graag zowiezo voor zaterdag 6 december alle producten binnen hebben!
en een vergoeding voor de belkosten, en een vergoeding voor niet houden aan afspraak!!

Bol.com
    Beste meneer/mevrouw,WIj hebben uw melding in behandeling genomen. Binnen vijf werdagen wordt u door ons geinformeerd over een passende oplossing.Met vriendelijke groet,
    Sietske van bol.com
    Beste meneer/mevrouw,
    Onlangs hebben wij u per e-mail geïnformeerd en een oplossing geboden.
    Sietske van bol.com
    Skooistra
    afgehandel maar met volgend probleem !
    Beste meneer/mevrouw,
    U geeft aan dat deze klacht is afgehandeld. Zou u zo vriendelijk willen zijn om een nieuwe klacht in te dienen en daarbij het betreffende bestelnummer en probleem te vermelden? Alvast bedankt voor uw medewerking.
    Marieke van bol.com
    Opgelost met veel gedonder

Skooistra

Ook een klacht indienen over Bol.com?