Opgelost door Bol.com: Waar een groot bedrijf wel heel erg klein in is

content Opgelost
# 262023
K.A. Schirmer

Ik ben verkoper van mijn oude boeken via Bol.com. Dat ging goed maar een tijdje al niet meer. Tot dat zich weer na lange tijd weer een koper aandiende. Toch weer leuk een boek te "recyclen". Ik koos er voor om het zelf via post.nl te verzenden. Niet slim want bij Bol krijg je korting als je bij hen een postzegel koopt. Nu komt de afrekening € 1,97 wordt overgemaakt, want naast de bemiddelingskosten is ook een verzendzegel € 2,99 in rekening gebracht die ik niet heb besteld. Ik kijk de regels nog eens na en constateer nog steeds dat ik geen verzendzegel heb besteld.Ik mail :
mso-bidi-font-family:Arial;color:#222222;mso-ansi-language:NL;mso-fareast-language:
NL;mso-bidi-language:AR-SA">"" Hartelijk dank voor je mail.
Omdat je naar mijn idee inderdaad te weinig bent uitbetaald heb ik een verzoek
gestuurd naar mijn collega op het hoofdkantoor zodat dit kan worden onderzocht.
Ik verwacht binnen 2 werkdagen een terugkoppeling welke ik zo snel mogelijk aan
je zal laten weten""

Dan kan je mailen wat je wilt maar ze kunnen ( ? ) het bedrag niet terugstorten maar je kan wel een tegoedbon krijgen als je iets koopt. Dit heet "gedwongen winkelnering". Het gaat nu al lang niet meer om het bedrag als wel om het principe. Ik krijg een bevestiging van iemand die e.e.a. heeft gecontroleerd maar tot een terugbetaling komt het niet omdat iemand op het hoofdkantoor zegt dat het niet kan

terugbetaling € 2,99 en een excuus voor het klantonvriendelijke gedrag

Bol.com
    Beste klant,

Uw bericht is gelezen en er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen.

Femke van bol.com
    Bol.com
    Beste meneer Schirmer,

Gisteren hebben wij hierover telefonisch contact gehad. Ik heb u hiervan ook een bevestiging per mail gestuurd.

Mocht u nog vragen hebben, laat u dat dan gerust weten.

Met vriendelijke groeten,

Charlotte van bol.com

K.A. Schirmer
Men heeft het bedrag € 2,99 overgemaakt nadat eerst nog eens gebeld is en later per mail ook nog excuses zijn aangeboden

Ook een klacht indienen over Bol.com?