Klacht Bol.com: waardeloze klantenservice

echt waar

10 weken geleden iets besteld, na 8 weken nog niks, toen gebeld, en zeiden oh ja staat nog open, nu na 2 weken zeggen ze sorry niet te bestellen.
Niet te geloven na 3 maanden krijg je een 0 op je rekest, echt hopeloos.
Nu heb ik wel de damstukken binnen en geen schaak/dambord, en nu?

ik wordt met een kluitje in het riet gestuurd, m.a.w. je zoekt het zelf maar uit.
Echt een hopeloze service, om misselijk van te worden

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    bol.com
    echt waar
    Na 3 dagen nog steeds geen reactie van Bol.com, het wordt steeds duidelijker hoe Bol.com met zijn goede klanten omgaat, en een goede klant ben ik!, en als ze niet reageren, dan was ik het!.
    Bol.com
    Beste heer,
    Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Fijn dat we uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.
    -bol.com
    echt waar
    Bol.com heeft voorstel gedaan dat mijn schaak/dambord morgen binnen is, maar vandaag weer mail gekregen dat het niet te bestellen is. Er is mij toegezegd dat het morgen binnen is!, 28 december 2013 besteld en nu nog niet binnen!!?, de afspraken komen ze echt niet na!, ik bestel hier helemaal niks meer!!!!!, ze staan "Bol van de gebakken lucht" "echt waar".

Ook een klacht indienen over Bol.com?