Klacht Bol.com: waardeloze klantenservice

Klachtnummer
# 53339
Gebruiker
echt waar
Datum
4 reacties

Details

De klacht

10 weken geleden iets besteld, na 8 weken nog niks, toen gebeld, en zeiden oh ja staat nog open, nu na 2 weken zeggen ze sorry niet te bestellen.
Niet te geloven na 3 maanden krijg je een 0 op je rekest, echt hopeloos.
Nu heb ik wel de damstukken binnen en geen schaak/dambord, en nu?

De oplossing

ik wordt met een kluitje in het riet gestuurd, m.a.w. je zoekt het zelf maar uit.
Echt een hopeloze service, om misselijk van te worden

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,
    bol.com
  2. Auteur
    echt waar
    Datum
    Na 3 dagen nog steeds geen reactie van Bol.com, het wordt steeds duidelijker hoe Bol.com met zijn goede klanten omgaat, en een goede klant ben ik!, en als ze niet reageren, dan was ik het!.
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste heer,
    Bedankt voor het prettige telefoongesprek van zojuist. Fijn dat we uw klacht naar tevredenheid hebben opgelost.
    Met vriendelijke groet,
    -bol.com
  4. Auteur
    echt waar
    Datum
    Bol.com heeft voorstel gedaan dat mijn schaak/dambord morgen binnen is, maar vandaag weer mail gekregen dat het niet te bestellen is. Er is mij toegezegd dat het morgen binnen is!, 28 december 2013 besteld en nu nog niet binnen!!?, de afspraken komen ze echt niet na!, ik bestel hier helemaal niks meer!!!!!, ze staan "Bol van de gebakken lucht" "echt waar".

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen