Klacht Bol.com: Waardeloze reparatieservice, tv komt nog stukker terug

Klachtnummer
# 355941
Gebruiker
Manja
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tv kapot binnen garantie, tijdens transport beschadigd geraakt. Na veel gedoe repareert Bol.com deze schade. Tv terug blijkt het scherm vol witte vlekken, weer terug naar Bol.com (zij hadden wegens transportschade het scherm gemaakt) krijg ik te horen dat dit niet binnen de garantie valt....ik geloof dat ik nu de wanhoop nabij ben....

De oplossing

Echt de tv is nu al 2x verzonden en ik heb al minstens 20x een steeds andere klantenservice medewerker aan de lijn gehad. Een nieuwe tv was stukken goedkoper dan dit gekut zeg....
Zit nu al weken zonder tv...

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Manja,

    We hebben je bericht gelezen. Heb je voor mij een bestelnummer? We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen