Opgelost door Bol.com: Waarom helpt Bol.com mee aan een wegwerpcultuur?

A. van Zwol

Na 11 maanden is de accu van mijn Moleskine Booklight LED lampje overleden. Van Bol.com mag ik het apparaat terugsturen en krijg ik mijn geld terug. Voor kleine apparaten kan geen reparatieverzoek worden ingediend.

Ik werk bij een repaircafe en waarschijnlijk is de accu eenvoudig te vervangen. Als ik het terug stuur wordt het vernietigd. En als ik zelf een poging doe om het apparaat te repareren, ben ik mijn garantie kwijt. Mocht dat niet lukken, dan heb ik een kapot LED lampje en geen garantie meer. :-(

Waarom kan het niet gerepareerd worden en helpt Bol.com mee aan een wegwerpcultuur?

Apparaat laten repareren, of een vergoeding in de onkosten voor het zelf vervangen van de accu. En mocht ik het écht niet kunnen repareren, dan alsnog mijn geld terug.

Bol.com
    Beste klant,

Zojuist zijn wij over de telefoon tot een oplossing gekomen, hopelijk was deze naar wens. Mocht u nog in contact willen komen, dan kunt u reageren op mijn laatst verzonden e-mail.

Isaac
    bol.com

A. van Zwol
Bol.com bied een tegoedbon aan als vergoeding voor de onkosten van het zelf repareren van het lampje.

Ook een klacht indienen over Bol.com?