Opgelost door Bol.com: Waarom helpt Bol.com mee aan een wegwerpcultuur?

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 309219
Gebruiker
A. van Zwol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na 11 maanden is de accu van mijn Moleskine Booklight LED lampje overleden. Van Bol.com mag ik het apparaat terugsturen en krijg ik mijn geld terug. Voor kleine apparaten kan geen reparatieverzoek worden ingediend.

Ik werk bij een repaircafe en waarschijnlijk is de accu eenvoudig te vervangen. Als ik het terug stuur wordt het vernietigd. En als ik zelf een poging doe om het apparaat te repareren, ben ik mijn garantie kwijt. Mocht dat niet lukken, dan heb ik een kapot LED lampje en geen garantie meer. :-(

Waarom kan het niet gerepareerd worden en helpt Bol.com mee aan een wegwerpcultuur?

De oplossing

Apparaat laten repareren, of een vergoeding in de onkosten voor het zelf vervangen van de accu. En mocht ik het écht niet kunnen repareren, dan alsnog mijn geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Zojuist zijn wij over de telefoon tot een oplossing gekomen, hopelijk was deze naar wens. Mocht u nog in contact willen komen, dan kunt u reageren op mijn laatst verzonden e-mail.

    Met vriendelijke groet,

    Isaac
    bol.com

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. van Zwol
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol.com bied een tegoedbon aan als vergoeding voor de onkosten van het zelf repareren van het lampje.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen