Klacht Bol.com: Waarom kun je niemand spreken. Waarom is de planning zo slecht? Waarom geen service meer.

Klachtnummer
# 455280
Gebruiker
LB
Datum
0 reacties

Details

De klacht

De bezoegservice Dynalogic is super slecht. ze moeten 53 adressen rijden. Nu pas op de helft en elke keer verplaatst de tijd. In middel ipv 16.30 uur al over 21 uur. Telefonisch sta je lang in de wacht. Bol.com ook niet belbaar.

De oplossing

Ik hoop dat ik ooit te woord wordt gestaan. Daarnaast zetten ze het artikel op de drempel en moet mijn moeder misschien vanavond last zelf de koelkast naar binnen brengen of buiten laten staan. Schandalig.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen