Klacht Bol.com: Wacht al drie weken op mijn geld/een werkende tv

Engelsman1990

Beste Bol .com,
Als vaste klant ben ik erg geschokt betreft de huidige gang van zaken. Ik zal het verhaal kort proberen uit te leggen.
Op 10 maart heb ik een televisie via jullie website besteld bij Art Craft. Art Craft krijgt bij jullie een 8,6 dus dat klinkt erg betrouwbaar. De televisie kwam op 11 maart binnen. Uitgepakt en opgestart maar helaas was de televisie kapot. De afstandsbediening werkte niet dus ik moest hem terugsturen. En daar begint het verhaal vol met klantonvriendelijke hulp. Ik heb Art Craft circa tien keer gebeld om te vragen of ik de televisie kon omruilen voor een nieuwe. Iedere keer kreeg ik de belofte dat ik teruggebeld zou worden. Dit gebeurde geen enkele keer. Na twee dagen bellen (ik zat toen op ongeveer 20 telefoontjes) en 20 valse belofte om terug te bellen kwamen ze met het antwoord. We kunnen de televisie niet direct omruilen, waarom niet? Omdat ze op de foto zagen dat hij al op zijn poten had gestaan. Een vraag die je direct kan stellen. Ik was natuurlijk boos dat ik voor dit antwoord zoveel tijd had gespendeerd. Maar goed ze gaven aan dat ik via bol.com de mijn retour moet aanmelden. Dit heb ik dan ook gedaan op 14 maart, ik kreeg toen pas te horen dat het op deze manier moest. Wat blijkt dit was ook niet de juiste manier. Toen heb ik jullie gebeld (al meerdere keren trouwens maar het verhaal is nogal groot) en jullie gingen contact opnemen met Art Craft, bij jullie gaven ze een heel ander verhaal aan en moest ik via de website van Art Craft mijn retour invoeren. Let op dit heeft dus al VIJF dagen geduurd voordat ik uberhaupt langs stap 1 kwam.
Nou op naar stap 2. De televisie is opgehaald op 19 maart en je raadt het al. Ik heb nog geen enkele melding van beide partijen. Het enige wat ik te horen krijg is dat ik moet afwachten, afwachten en afwachten. Ik zit nu dus al DRIE weken zonder televisie en enige duidelijkheid.
Jullie klant heeft een kapotte televisie binnengekregen, maar is wel de dupe van alles. Hij moet maar wachten want beide partijen kunnen er niks aan doen. Maar onthouden jullie ook dat ik er ook niks aan kan doen en dat de belangrijkste partij voor de organisaties, de klant, nu moet boeten voor iets wat hij niet heeft gedaan? Dit behoort toch wel tot de laagste categorie van klantenservice.
Wat nu? Vertellen jullie het mij maar, ik ben onderhand radeloos. Ik ben nog nooit zo slecht geholpen door een partij. Ik wil een nieuwe televisie aangezien ik nu al drie weken zonder zit.

Een werkende tv/mijn geld terug

Bol.com
    Beste Engelsman1990,

Op klacht.nl heb je dezelfde klacht ingediend. Wij handelen de klacht via klacht.nl af.

Sheriva van Bol.com
    Bol.com
    Beste Engelsman1990,

Zojuist hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Bij deze sluit ik je bericht.

Sheriva van Bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?