Opgelost door Bol.com: wachttijd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 400652
Gebruiker
Esli
Datum
2 reacties

Details

De klacht

23 september, Iphone besteld en betaald.
vandaag geannuleerd, na 1,5 week dagelijks bellen
I phone was op voorraad in winkel, maar door fout van Bol.com die blijkbaar niet hersteld kon worden is vandaag de dag de Iphone nog niet geleverd.
Nu nog 1 I phone op voorraad, maar kan niet gereserveerd worden of gewoon betaald worden met het geld dat we nu te goed hebben van de aankoop van dezelfde I phone.
Dus nu na 6 weken geen I phone en wachten op mijn geld om straks weer te wachten op een I phone waarvan er nu nog maar 1 in voorraad is.
Jammer dat een bedrijf als Bol.com een klein probleem als dit niet weet op te lossen op een klantvriendelijke manier.

De oplossing

heel eenvoudig dat ze morgen de gewenste I phone leveren waarvan het geld al op de bankrekening staat van Bol.com

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Esli,

    Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com
  2. Auteur
    Esli
    Datum
    Dank je wel, voor de snelle reactie

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Esli
Datum
Uiteindelijke oplossing
I phone word vandaag nog verzonden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen