Klacht Bol.com: Wasmachine LG gekocht : maakt veel herrie en trilt als een bezetene

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 650649
Gebruiker
R.B. Dirkes
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Kocht in augustus 2022 een LG wasmachine Reden : oude was oud en kapot De nieuwe staat net als de oude op een houten vloer en we hebben daar nooit problemen mee gehad. Voor alle zekerheid een concept gekocht wat garant leek te staan voor zo weinig mogelijk geluidshinder : Het werd de LG met slimme AIDD motor ( die zit centraal op de trommel en geeft zo minder trillingen dan een conventionele zo wordt verteld in het reclame filmpje met een van de broertjes Coronel als spreekbuis) Om een lang verhaal kort te maken : hij maakt veel herrie en trilt als een idioot. Toen trillingsdempers gekocht : die hielpen ook niet echt (of liever echt niet); dit was een advies van de fabrikant.
Klacht bij de leverancier : Bol.com Monteur 1 : Tja staat op een houten vloer en ze maken die machines te licht tegenwoordig : we zetten er wel een andere onderplaat onder met ingebouwde trillingsdempers. Toen kwam ( een andere) monteur 2 om de plaat te monteren ((dachten wij) maar die had niets bij zich en vertelde vervolgens opnieuw dat de machines tegenwoordig lichter waren ivm Arbo wetgeving en dat de houten vloer ook niet hielp : ik zou maar voor een andere gaan.
Na een oeverloze mailwisseling met Bol.com (heb een stuk of 6 medewerkers versleten) wordt er op geen enkele zinnige manier meegedacht over een oplossing ( euh o ja : "ik zou eens trillingsdempers proberen")
Wat kan ik hier verder nog mee?
met vriendelijke groet
R.

Gewenste oplossing

Hulp bij de aanschaf van een andere machine die dit probleem niet kent : Er schijnt een Samsung wasmachine te zijn waar extra gewichten worden ingezet na plaatsing ( Arbo vriendelijk EN efficiënt)
Geboden oplossing
Geen oplossing Verschuilen zich achter het feit dat er aan de machine niets mankeert terwijl dat eigenlijk wel zo is ; te licht / beroerde motorplaatsing Nooit meer LG Nooit meer bij Bol.com
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    R.B. Dirkes
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen