Klacht Bol.com: Weer een week wachten!

Klachtnummer
# 331787
Gebruiker
Jennifer
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Een melkopschuimer besteld bij bol.com en betaald met een cadeaubon. Uiteindelijk komt uit binnen en is dus niet compleet. Ik heb hem netjes retour aangemeld maar wilde toch nog even de klantenserive spreken omdat ik dit toch niet helemaal de bedoeling vond. Nu word mij dus verteld dat mevrouw niks kan doen als ik hem niet retour aangemeld had dan had ik gelijk een nieuwe kunnen krijgen maar nu moet ik dus gaan wachten tot die retour is, daar verwerkt is en het terug gestort word op mn account en dan kan ik pas een nieuwe bestellen. Want je kan niet achteraf met een cadeaubon betalen. Nu ben ik dalijk weer een week verder voordat ik het goede artikel hebt. Wat een belachelijke service!

De oplossing

Ik wil graag dat er gelijk een nieuwe word verzonden en ik dus niet weer een week moet wachten tot alles een keer geregeld is.

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Jennifer,

    Bedankt voor je melding. We nemen deze in behandeling en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen hierover.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com
  2. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Jennifer,

    Deze middag heb ik je geprobeerd te bellen, maar helaas heb ik je niet kunnen bereiken. Ik heb je daarom een e-mail gestuurd met een mogelijke snelle oplossing.
    Zou je daar op kunnen reageren?

    Met vriendelijke groet
    Manon van bol.com
  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jennifer,

    Ik zie dat mijn collega inmiddels het artikel heeft gecrediteerd. De cadeaubon is op 13 november opgewaardeerd. Inmiddels heb je ook al een nieuwe besteld. Ik hoop van harte dat het nieuwe artikel wel compleet is.

    Mijn excuses voor deze situatie.

    Met vriendelijke groet,
    Manon van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen