Klacht Bol.com: Weigeren van terugsturen product bij reparatiedienst

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 481357
Gebruiker
G.J.B. den Hertog-Buitelaar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bandje van fitbit kapot binnen garantieperiode. Bol.com kan het niet vervangen wil mijn aankoopbedrag terugstorten. Maar ik wil mijn fitbit terug en het zelf herstellen. Meer dan vijf medewerkers vertellen de procedure bij bol.com maar kunnen mij niet helpen. Ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd.

De oplossing

Ik wil mijn eigen fitbit terug. Daarbij heb ik van een van de klantenservicemedewerkers al een tegoedbon gekregen om een nieuw bandje te bestellen dus ik kan zelf mijn fitbit herstellen.
Ik wil het aankoopbedrag gewoon weer overmaken naar bol.com en mijn eigen fitbit terug. Onzin om een goed horloge te verspillen, bovendien is het mijn eigendom waar ze voorzichtig mee moeten doen!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.J.B. den Hertog-Buitelaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Bol heeft mijn artikel niet meer in eigen bezit en kan het daarom niet meer retourneren. Ik vind het erg slordig. Het enige wat ze kunnen doen is voldoende tegoed op mijn account zetten om dezelfde fitbit nieuw te kopen. Dit is niet wat ik wilde (ik had enkel een nieuw bandje nodig). Ik vind het erg spijtig dat het zo gelopen is, ik vind dat bol veel beter het recht van de consument in de gaten moet houden. Hopelijk in de toekomst.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen