Klacht Bol.com: Weigeren van terugsturen product bij reparatiedienst
Details
Klacht
Bandje van fitbit kapot binnen garantieperiode. Bol.com kan het niet vervangen wil mijn aankoopbedrag terugstorten. Maar ik wil mijn fitbit terug en het zelf herstellen. Meer dan vijf medewerkers vertellen de procedure bij bol.com maar kunnen mij niet helpen. Ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd.Gewenste oplossing
Ik wil mijn eigen fitbit terug. Daarbij heb ik van een van de klantenservicemedewerkers al een tegoedbon gekregen om een nieuw bandje te bestellen dus ik kan zelf mijn fitbit herstellen.Ik wil het aankoopbedrag gewoon weer overmaken naar bol.com en mijn eigen fitbit terug. Onzin om een goed horloge te verspillen, bovendien is het mijn eigendom waar ze voorzichtig mee moeten doen!
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.