Klacht Bol.com: Weigeren van terugsturen product bij reparatiedienst

sad Niet opgelost
G.J.B. den Hertog-Buitelaar

Bandje van fitbit kapot binnen garantieperiode. Bol.com kan het niet vervangen wil mijn aankoopbedrag terugstorten. Maar ik wil mijn fitbit terug en het zelf herstellen. Meer dan vijf medewerkers vertellen de procedure bij bol.com maar kunnen mij niet helpen. Ik word steeds met een kluitje in het riet gestuurd.

Ik wil mijn eigen fitbit terug. Daarbij heb ik van een van de klantenservicemedewerkers al een tegoedbon gekregen om een nieuw bandje te bestellen dus ik kan zelf mijn fitbit herstellen.
Ik wil het aankoopbedrag gewoon weer overmaken naar bol.com en mijn eigen fitbit terug. Onzin om een goed horloge te verspillen, bovendien is het mijn eigendom waar ze voorzichtig mee moeten doen!

G.J.B. den Hertog-Buitelaar
Bol heeft mijn artikel niet meer in eigen bezit en kan het daarom niet meer retourneren. Ik vind het erg slordig. Het enige wat ze kunnen doen is voldoende tegoed op mijn account zetten om dezelfde fitbit nieuw te kopen. Dit is niet wat ik wilde (ik had enkel een nieuw bandje nodig). Ik vind het erg spijtig dat het zo gelopen is, ik vind dat bol veel beter het recht van de consument in de gaten moet houden. Hopelijk in de toekomst.

Ook een klacht indienen over Bol.com?