Klacht Bol.com: Weigert pakketten op te sturen voor betaalde order

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 405304
Gebruiker
Gebruiker1531326624
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nadat ik gisteravond telefoons had besteld bij bol.com met de Black Friday korting, haakte bol.com en de leverancier opeens af en worden mijn bestelde en betaalde producten niet geleverd. Ik vind dit erg jammer aangezien ze als cadeau bedoeld waren tevens vindt ik het niet gepast van bol.com, direct hierna hebben ze tevens de prijs verhoogt.
Zeer ontevreden hiermee.

De oplossing

Ik wil de producten gewoon geleverd hebben

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gebruiker1531326624
Datum
Uiteindelijke oplossing
tijdens ‘Black Friday’ zijn ongewoon hoge kortingen wel vaker voorgekomen, ik vindt het hierom ook zwak dat er geen korting wordt aangeboden op het product of enkele andere vorm van compensatie voor een fout van het bedrijf.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen