Opgelost door Bol.com: weken wachten op geld retour op een tv die niet geleverd kan worden

Vincent

Op 26 juni 2014 een tv besteld die de volgende dag geleverd zou worden.
Een dag later een mail ontvangen Da t de levering vertraagd is. Drie dagen later weer een mail dat de levering weer vertraagd is.
Na een week gebeld en kreeg te horen dat ze de tv helemaal niet kunnen leveren!

Op hun verzoek de bestelling geannuleerd en daarna gebeurd er niets.
Weer bellen waar het geld blijft maar de verwerking van de annulering is nog niet verwerkt.
Een paar dagen later weer bellen en mailen. Tot op heden (24 juli) krijg ik steeds mails dat de annulering verwerkt is en dat het 5 werkdagen duurt voordat het geld gestort is.
5 werkdagen later weer een mail dat het nog 5 werkdagen duurt.
Ronduit een slechte service. Bol.com kan niet leveren en geven vervolgens het geld niet terug.

Zo snel mogelijk geld retour!

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte mevrouw,Zojuist bent u per e-mail geinformeerd.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Vincent
    De dag na de klacht via de klachtencommissie is gemeld is het geld door Bol.com teruggestort. Ik heb tevens een excuuskaart ontvangen met een tegoedbon. Jammer dat het zo lang heeft moeten duren en ik het bij de klachtencommissie heb moeten melden maar uiteindelijk heeft Bol.com het netjes opgelost.

Vincent

Ook een klacht indienen over Bol.com?