Opgelost door Bol.com: Wel deel 1&2 los verkopen maar niet deel 3

Henk

dit is wel heel gemakkelijk voor jullie, eerst vertellen dat deel 3 ook komt, en dan beroepen op verstreken tijd van zicht, dus dan zit ik met
2x deel 1&2 waar ik niets aan heb, coulance van Uw zijde zou wel prettig zijn.

Onderwerp: RE: Telefoongesprek bestelling 8126405270 [CASE:9026384]

Hartelijk dank voor uw e-mail van 27 januari 2014.

U geeft aan bekend te zijn met het feit dat wij uw gevraagde artikel 'Downtown Abbey, seizoen 3' niet in ons assortiment hebben. U wil graag seizoen 1 en seizoen 2 terugsturen, zodat u de complete verzamelbox kunt bestellen.

Wij hebben de gegevens voor u gecontroleerd. Uw seizoen 1 en seizoen 2 van ' Downtown Abbey' vallen niet meer binnen de zichttermijn van 30 dagen na ontvangst. U kunt helaas niet meer retourneren. Wij hebben deze vraag als uitzondering bij de betreffende afdeling gelegd, maar ook deze geeft aan dat er te lange tijd is verstreken om een uitzondering te kunnen maken. Onze excuses hiervoor.

Graag 1&2 retour en de box kopen

Bol.com
    Geachte heer/mevrouw,Wij hebben uw melding in behandeling genomen en komen hier zo snel mogelijk op terug.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Bol.com
    Geachte heer,Zojuist is er telefonisch een oplossing geboden.Met vriendelijke groet,
    Bol.com Webcare team
    Henk
    Bol heeft de toezegging gedaan dat het goed word opgelost waarvoor mijn dank

Henk

Ook een klacht indienen over Bol.com?