Opgelost door Bol.com: Wel geld afgeschreven geen levering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41701
Gebruiker
RWDB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vorige week 2 boeken besteld, per ideal betaald en afgeschreven van mijn bankrekening maar door een technische storing volgens Bol.com is de bestelling niet goed verwerkt en wordt ook niet geleverd. Hier hoor je niets van pas als je gaat informeren bij de klantenservice krijg je dit antwoord en dat het betaalde bedrag binnen 5 werkdagen teruggestort wordt (staat zwart op wit in een e-mail). Het bedrag wordt niet teruggestort en weer contact opgenomen per mail, krijg nu te horen dat het 3 weken gaat duren. Daarop telefonisch contact opgenomen met de klantenservice en daar loop je tegen een muur aan want die kan alleen zeggen dat het 3 weken duurt want dat is hun beleid. Ik vind dat onacceptabel en dat heb ik Bol.com duidelijk ook gemaakt per mail en telefonisch. Dit alles was mij tijdens de bestelling niet duidelijk, ik ging er ook vanuit dat mijn bestelling uitgeleverd ging worden.

De oplossing

De oplossing die ik van Bol.com verwacht is dat ze per omgaande het bedrag storten op mijn bankrekening. Ze hebben er al 4 werkdagen de tijd voor gehad en zo lang hoeft dat niet te duren om dit uit te zoeken.

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Geachte heer Den Boer,Wij begrijpen dat u niet tevreden bent over bol.com. Onze excuses hiervoor.We hebben uw melding in behandeling genomen. Wij nemen hierover zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,bol.com Webcare
  2. Auteur
    RWDB
    Datum
    Bol.com heeft na mijn klacht via klachtenkompas de volgende ochtend gereageerd met een duidelijk en inhoudelijk antwoord op mijn vraag/klacht. Het bedrag wat ik betaald had is dezelfde dag nog teruggestort.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RWDB
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen