Opgelost door Bol.com: Wel op voorraad, maar niet kunnen leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181875
Gebruiker
Jurian
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden heb ik bij Bol.com een bestelling geplaatst. Op dat moment was het product op voorraad in de webshop met een levertijd van een aantal dagen. Na een aantal dagen kreeg ik een e-mail dat mijn bestelling was vertraagd. Die mail kreeg ik na een week nog een keer en daarna hoorde ik niks meer van Bol.com. Dus ik besloot de klantenservice te bellen.

De klantenservice raadde mij aan om mijn bestelling te annuleren en hetzelfde product te bestellen via een externe verkoper binnen hun eigen webshop. Maar ik heb wat besteld bij Bol.com (verkoper van het product) en niet bij een externe leverancier. Ik vind dat als ik iets bestel dat de leverancier, in dit geval Bol.com, gewoon moet leveren of voor mij een oplossing moet regelen.

Als zij van tevoren hadden ingelicht dat het product niet op voorraad was, dan had ik het nooit besteld. Maar uiteindelijk moest ik zelf achter mijn bestelling aan.

De oplossing

Simpel; het leveren van wat ik besteld heb of een oplossing te bieden

2 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Jurian,

    We hebben jouw bericht gelezen en in behandeling genomen. Je ontvangt zo snel mogelijk bericht.

    Met vriendelijke groet,

    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Jurian
    Datum
    Ben persoonlijk gebeld door Bol.com en er is een passende oplossing geboden. Uitstekend en snel opgelost door Bol.com!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jurian
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy