Klacht Bol.com: Wettelijk terug betaal termijn overschreden en wil gewoon mijn geld terug.

Klachtnummer
# 393304
Gebruiker
Smulmeister
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben momenteel al bijna een maand bezig om het geld terug te krijgen van mijn pakketje dat ik heb geannuleerd. Besteld 27 augustus. een week lang moeten wachten tot het bezorgd werd, kwam niks. Dus geannuleerd en bij coolblue besteld. binnen 1 dag binnen. Sinds 3 september dus verzoek tot annulering, iedere 2 dagen met bol.com aan de lijn, steeds weer een andere smoes dat het naar de verkeerde afdeling is gestuurd. Ondertussen wacht ik dus al 24 dagen op mijn geld, heel frustrerend. Gelukkig kreeg ik na 16 dagen een gulle 5 euro cadeaubon, had liever niks gehad en toen gefixt.

De oplossing

ZOrgen dat het geannuleerd wordt, en niet eindeloos gezeik dat het nu wel echt bij de goede afdeling is en wordt opgelost, dat is het namelijk na 8x nog steeds niet gelukt daar. Ik zou ook graag de interne conversatie van deze ticket willen ontvangen. Denk dat het zo gebruikt kan worden bij een comedy voorstelling.

1 reactie

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste Smulmeister,

    Bedankt voor je bericht. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

    Met vriendelijke groet,
    Charissa van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?