Klacht Bol.com: Wettelijke garantie

N. Snijders

Bol.com houdt zich niet aan de wettelijke garantie. Ik heb een Acer laptop ter reparatie gestuurd. Achtergrond verlichting scherm was na ruim 2 jaar stuk (2 jaar 4 mnd). Reparatiekosten 276 euro ! Bol.com geeft niet thuis als je aangeeft dat er in NL een wettelijke garantie geldt mbt te verwachten technische levensduur. Dit terwijl het in NL wet is geregeld.
Acer geeft aan dat die garantie geldt, maar geregeld moet worden met verkopende partij (Bol.com)....

Inmiddels ben ik meer dan 2 weken bezig om dit geregeld te krijgen. Heb inmiddels 20 euro betaald om het artikel retour te krijgen. Totale schade is 300 euro. Deze wil ik via Bol.com vergoed krijgen !

Beste N. Snijders,

Wij hebben je bericht gelezen. Er wordt zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

N. Snijders
    Inmiddels is de laptop weer naar het repair-centrum. Bol.com geeft aan de reparatie te vergoeden. Wordt vervolgd...
    Beste N. Snijders,

Wij houden de reparatie voor je in de gaten en je op de hoogte.

Beste N. Snijders,

Op 25 februari heb ik je een een e-mail gestuurd. Bij deze sluit ik dit bericht.

N. Snijders
Ik wacht nu al bijna twee maanden op de reparatie van de laptop !

Ook een klacht indienen over Bol.com?