Klacht Bol.com: Wijziging leveradres niet mogelijk

Klachtnummer
# 346130
Gebruiker
Kobie
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Ik bestelde gisteren droogkast via het Bol platform, enkele minuten na de bestelling merkte ik dat ik het leveradres moest wijzigen, BOL.COM stelde echter dat dit niet meer mogelijk was doordat de bestelling reeds geplaatst werd. Hierdoor komt de droogkast nu mogelijk niet aan op ons adres en dit slaat echt nergens op.

Hierdoor is er verder ook sprake dat de optie Full - service installatie van de droogkast al te gemakkelijk wordt omzeild en ik ze zelf zal moeten installeren. Dit is onbegrijpelijk.

De oplossing

leveradres wijzigen

3 reacties

  1. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Beste klant,

    Heb je een bestelnummer voor me, dan kan er contact met je opgenomen worden.

    Met riendelijke groet,
    Jolanda van bol.com
  2. Auteur
    Kobie
    Datum

    2155666750

  3. Auteur
    Bol.com
    Datum
    Bedankt voor het doorgeven van hetbestelnummer.
    Mijn collega's kijken of ze nog iets voor je kunnen betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Jolanda van bol.com

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen