Klacht Bol.com: Word niet geholpen! Niet mijn fout!!!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 436495
Gebruiker
Soumaya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

super slecht bedrijf. Heb artikelen retour gestuurd en bewijs van afgifte van de pakketen ect. Maar alsnog verwerken ze mijn retour niet en krijg ik mijn geld niet. Ze sturen me van het kastje naar de muur. Elke medewerker zegt weer wat anders. Ik bestel noooit meer by ze! Echt nooit!!!

De oplossing

De retouren verwerkt en mijn geld terug! Verder wil k niks met ze te maken hebben

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Soumaya
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze zeggen mij niet verder te kunnen helpen. Ik heb mijn bewijs van retour gewoon. Dus had niks anders kunnen doen. Heb alles gedaan zoals het hoort en zij vragen. Maar doordat post.nl niet zn werk doet lossen ze het niet op mer mij?!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bol.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen